*suckar*

Detta är verkligen inte klokt.
vädret alltså.. de snöar o snöar..
I går tändes ett litet hopp i min frusrna och sönder snöade stjäl att de
kankse ändå blir en vår 2010 med
De va plusgrader de töade Man såg i buskarna och på taken att snön höllt på att försvinna lite..
Men
redan på kvällen snöade io hållt så på termometern kröp ner under nollan igen o ligger kvar där
o mina suckar o min längtarn till vår o sommar blir så mycket höger o tron på att de verkligen komma bli
grönt igen slog s långt bort igen..


I alla fall så i går va vi med the brothers and girls o åt tacos..de smakade mycket gott..
lite gott vin till de
jag o Missåsa kollade Melodifestivalen som vi inte tycker spec mycket om,,
drack några cider

sen när deras barn hade somnat så skulle vi spela spel
Micke skulle "Nynja" som för oss andra heter nynna
lagen delades in på de alra rättvisaste sätt
pojkar mot flickor
o boysen trodde ju att de hade vinsten i sin hand..

MEN
WE ARE ALL THE WINNER..
Guldpokalen till flickorna som vann överlägset.....trotts att vi va en mindre
Vi spelade "så de kan låta"


Idag kommer min prins hem.. min lilla älskade son
som jag saknat honom denna helgen..
framför oss nu har vi en hel veckas lov o
de ska vi ta vara på
alla barnen kommer hem
har saknar dom med..
de har varit så tomt i huset

ja de ska bli så mysigt..


jag är sån mamma som än fast min älsta är 19 så ringer jag eller sms gonatt varje kväll
när de inte är hemma..

sån e jag
man kan inte skämma bort barn med kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0