2010

 

2010

Ett helt nytt år ligger framför oss

365 dagar helt oanvända

vad ska hända?

vad ska ske??

Vad ska 2010 erbjuda?

Jag tycker att de kan börja med att min eklahet till fistel fösvinner.. den vill jag verkligen inte ha längre..

sen önskar jag mig att alla mina kära får vara friska

att de får kärlek och trygghet mår bra och ha de bra

 

 

Jag vet inte men jag tycker nyårsdagen är lite kuslig

de är ett nytt år man vet liksom inte hur de ska bli

utanför ligger de uttbrända bomber och den lilla snö som än låg kvar på marken är svart en flaska ligger

på gräset som  påminner om att vid tolvsklaget skålades med nära kära o okända

alla va glada och önskade alla ett GOTT NYTT ÅR

Raketerna smälde så där obehagligt  och fint och många sprudlade av nyårslöften

som idag är borta eller så finslippans dom

"De va inte rikitgt så jag menade"

 

Vår nyår blev lugn

lite vin till maten

och en evig väntan till de magsika tolvslaget då

sonen va lyrisk av raketerna

och skrek när de lyste färgglatt över allt..

 

 

jag va bara så brutalt osocial frusen  och ville bara sova

men de va att bita ihop

idag åkte sonen till sin pappa över helgen

och jag va inte sen att ta täcke och kudde slänga mig på soffan och sova ett par timmar

 

vill inte må så här

är trött på detta

 

snälla 2010 ge mig ork

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0