lördag den 16de dagen 2010

Vilken underbar dag *eller*
vissa saker kunde jag dock varit utan denna dagen.. Tänker inte ta upp de här eller i
alla fall inte i dag Men jag hoppas bara att ingen händer förgäves,,

Nu över till de trevliga idag..
vakande av att sonen kallade *mamma* kl va 830 så de va ganska så dax att stiga upp
jag o sonen satte oss o mös i soffan till lite barnprogram o frulle
sen hände de otrevliga som jag inte vill prata om nu..

Vi gick ut i snön en stund.. de va härligt att komma ut
sonen o jah busade lite med Néma i form av att gömma köttbullar i snön
* de får jag lida för nu för Pii vad hon fiser illa*
hon gillar de och de e bra träning för hennes skalla minsann

vi tände vår eldstad som vi inhandlade i sommras och har haft myket mys med
de är härligt att se när de brinner, ställa sig där nära i känna värmen
Dock luktar man som ett minder rökeri efter åt men de tar jag...
vi grillade korv o undertiden passa vi på att åka rumplapp
de är tur att man har egen backe på tomten och barnasinet kvar :-)

när vi stelfrusna fick in fixade vi middag och sen en soft stund

nu har vi varit på Hemmakväll och köpt godis Chips dipp läsk o hyrt film så de
blir en toppen kväll framför tv.

Men först tror jag att jag ska ta mig en dusch

ha en bra lördag alla där ute 

En kram i kylan är ändå en kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0