min Namnsdag..

Dagen började med att jag fick frulle på sängen just för att de är
min namnsdag.. sonen som hade kommit på de.. Gosegubben..
Käkade de otroligt goda mackorna o sen tog vi tag i lördagen..
lite seg va jag dock då jag i går firade fredag med The Ladys och de va
så trevligt så..
Kom dock på Varför jag valde flytta från the hellhole o kände lycka över mitt val att göra de
För kära tid säger jag o håller med Lotta att de är som tiden stått stilla
detta säge ju en del:
Vi gick ner på pizzan käkade en bit mat
jag o lotta delade en pizza o jag tog cider.. När jag skulle betala så hade de
blivi tre cider o en halv pizza då.. 100 kr.. misstänker att han räknat fel men prutade inte
Jag o Miis beställde varsin drink.. de va Happy Houer så halva priset va de då
de skulle bli 84 kr för två orgasmer. jag lämnade fram 100 kr o fick 450 tillbax..
då sa jag att detta är fel jag lämnade en 100lapp
Nej sa han
Jo sa jag
Nej sa han
de andras som stod sidan om sa med att jag lämnade 100 kr
Men sen tänkte jag kanske de va så att de va en 500 hundring då
men jag frågade Miis o nej jag fick en 100 av henne..

o jag tänkte hur knas kan de bli
o jag försökte betala tillbax men han vägrade ta tillbax..
vad göra... utbrsita HAPPY HOUER

De säger er en del om folket Att man aldrig gör fel i The hellhole..

kvällen blev bra och de är kul att umgås med The ladys

i kväll har sonen varit med sin stora storasyter o hennes kille på kinaresturang
han va glad som en spelman när han kom hem Vem hade inte varit de när man blir bjuden på
resturang så där en vanlig lördag:-9
vi här hemma passa på att duscha hunden
jisses vad hon fäller o de blev inte mindre i duschen
så den fick storstädas efter de
Nu ligger hunden på tork :-)


Till något mindre kul..
Min bak jävlas som attans igen
Nu på måndag är de en som kommer att ligga på luren o
kräva en åtgärd för detta går inte längre..
jag har så ont att jag inte kan sitta ibland så de blir att stå eller ligga
och hur kul är de?





De är F-n inte lite snö iår..


Min snöskottar kompis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0