ibland krävs de två










 Här om dagen närmare bestämt på Soffans fördelsedag så
va vi inom Hemmakväll
Och där givet så blev de godis De går helt enkelt inte att kliva in i den affären utan att plocka till sig en stor påse
Godis
Men i alla fulla fall så tog jag o Soffan o hivade till oss endel
men när vi vände oss om såg vi Dogge o jimmie
Men de va tvunga att vara två En som hålde påsen o en som grävde
Jag o Soffan skrattade gott åt att vi kvinns kan minsann till o med gräva godis ensamma :-9


Idag har då sonen kommit hem fråån sin pappa
Gud så underbart att få ta i honom igen
att få höra hans underbara röst o till och med om
jag inte saknat plinget från Disneykanalen med :-0

idag har vi fyllt på skåpen med
De är inte klokt vad värmen tar på sånt med
*eller är de avsaknaden av storhanlingsorken i värmen som tärt på mitt lager*


i morgon blir de staden o brudklänings hämtning
*kul kul*

kan ju berätta att neverna sitter i nuläget inte i samma by som jag befinner mig
de bubblar i magen
o mitt huvud går igenom dagen
hur många gånger som helt
Vill ju inte att något ska gå fel denna dag
Håll tummar för att de inte ska regna på lördag



Kommentarer
Postat av: Camilla

2010-07-28 @ 20:38:35
Postat av: Camilla

Godis e gott!! :-)

2010-07-28 @ 20:39:52
Postat av: irma och selma

Härlig blogg, besök även vår. tvillingarnas värld ;)

2010-07-28 @ 21:11:26
URL: http://irmaochselmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gillar din blogg ska vi följa varandra?

2010-07-28 @ 21:33:38
URL: http://beyoncerihannakatyperry.blogg.se/
Postat av: Tessan

Fin blogg :)

2010-07-28 @ 21:40:19
URL: http://tessanaslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0