Kände att de inte va bra

efter att ha haft bloggen låst ett tag kände jag att
de va lite väl för inlåst
så jag provar med en öppen igen
Att jag ska ha så svårt att bestämma mig..:-)

Men men

I alla bästa fall så är läget så i Neverland nu att
vi har fått tillökning
En liten Aima som är en Amstaffvalp o
de sötaste som finns :-)
Solen skiner från sin starkaste sida på oss *dock ej idag*

I går va jag inne o provade min kläning
Först när jag fick på den så tänkte jag Gud vad den sitter illa
De såg liksom ut som tuttarna låg på en bricka
o jag fick lätt panik Så kan de Inte se ut..
att byta klänning tre veckor innan kändes inte heller bra men
så här kan de inte se ut va mina tankar
Men så kom hon som liksom skulle lägga upp kläningen
o sa att den va "fel" snörad bak
så när hon rättat till de kändes de lika bra som
första gången jag provade den..
o ni kan ju bara gissa vilken leende som infann sig på mina läppar..

kvällen inbjöd till hundbus o hundbus..
härligt härligt


idag va de "rep" på schemat
de som ska sjunga på bröllopet kom hit
*bra service de va*
de är Emil o Zarah som tillsammans med Lucas Hannah o sophie ska
sjunga
Lucas o Zarah sjunger genom eld o vatten
Emil kompar till Hannah o sophies Föralltid
o Emil själv sjunger Kärleken förde oss samman

de va så fint o för första gången kände jag att
de är för mig de ska sjunga
tårarna va inte långt borta så ibland kan kaffekokning komma som en räddning :-)

så är de här :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0