ur mitt perspektiv

då va de lördag Och här är jag seg o trött som man ska vara en vanlig lördag
Känns i huvudet att man har mycket att tänka på De känns lite som om de är fullt o att de
inte kan komma att få plats till mera
I dag är de en vecka till bröllopet
jag kan inte riktigt fatta de för för jag tycker inte de va länge sedan jag s att de är ett halv år kvar
O i veckan som kommer står de MASSOR på att göra listan
Kul ska de bli men jag kan tänka mig att jag blir den som kommer ha neverna utanpå kroppen


I morgon kommer lilla sonen hem
Som jag längtat efter honom
Han har varit hos sin pappa i två veckor
En hel evighet känns de som..

jag vet o jag tycker att barn har lika rärt till båda sina föräldrar och
så ska de vara med
De är bara de att jag i m in saknad kan bli så himla ego o vilja ha dom för mig själv
typ
Vill ha koll på varje minut av livet
o veta allt
Nu har jag med fått lära mig att så är de inte och att
ju störra barnen blir ju mindra kommer jag som mamma
att veta om deras liv
och de känns kluvet
jag försöker uppfosta mina barn att vi kan prata om allt
och jag tror att vi kan de med
sen finns de ju saker som tonåringar gör om jag INTE vill veta men
vet ändå ja ni fattar

men de är en ära att få dela uppväxten med barnen
jag tänker ofta på min mamma o pappa o bror som
inte fick stanna här så länge
pappa fick bara vara pappa 9 år
min store bror va 9 år när pappa dog
tänk vilka  planer o tankar pappa hade när han satt där med oss i famnen
undrar vad han tänkte?
öder ville ialla fall något annat



som sagt saknaden finns med alltid
o nu när jag ska gifta mig hade min högsta önskan
varit att mamma pappa o kurre oxå fått varit med
Jag vet de är med på sitt viss men min önskar är att
de skulle få vara med på alla vis
jag känner deras stöd på olika sätt o jag vet att de är glada över mitt val


mycket tankar i denna sega hjärna

och på tisdag fyller man år med...
många år med...
firar ju födesledagen samtodigt som bröllopet
de blir lite kaka på kaka att ha två kalas i samma vecka

nu ska kah mysa ner i min  nybäddade säng o sova
i morgon är en annan dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0