vem va de värst för???

I söndags att jag ute på altanen o solade.. de va ju varmt o härlig o solen
lyste från den starkaste sidan
jag satt där o tyckte livet va mest underbart o hunden Nema strövade glatt omkring o gillade
läget..
De kom en kvinna gåendes enbit ifrån huset
o jag vet inte vad de for i Nema men hon tog fart o drog i full galop mot kvinnan..
jag som tänkte att den dära kvinnan kanske är hundrädd for efter
o i farten tänkte jag undrar vad hon blir mest rädd för hunden som är ganska stor bufflig men
totalt ofarlig eller en galoperande Nillan i full fart??
När jag sprang där så va de något som gick galet
de sa liksom bara Puff
o där brast bikinibh
mitt i detta srång far tuttarna ut o de kändes minsann som de exploerade ut..
jag tuttarna o hunden försökte dra oss hemmåt O för att de skulle blir mera kul hade
Nema inget halsband på sig
så de blev att ta henne i nackskinet  o fösa hem hemma samtidigt som jag skulle dölja mina tuttar
I alla bästa fall kom vi hem o jag skrek vilt på Emma som jag viste satt vid datorn.
o vadgör hon  då??
jo Hon skickar ut sin pojkvän..
o där kom jag i en röra av tuttarhund trasig bikiniöverdel..

kvinnan som kom gående har jag inte sett innan o vet i sjutton om hon kommer promenera
förbi här fler gånger..

så startade min söndag..


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vilken syn för grannarna :P

Kram på dig moster.

2010-07-01 @ 23:16:19
URL: http://meandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0