Blogg.. för egen skull eller andra

den frågan har jag ställt mig ofta,,
varför bloggar jag?
För egen del eller nyfikna andra??

har bloggvärlden blivit de vanliga svenssons "hänt i veckan"?


jag bloggar för min egen del.. jag tycker de är
ganska så befriande att få ut en del av de jobboga tankarna som
flyr runder i huvudet,,
men när jag känner att de jag skriver är grund för att
telefonen går varm drar jag öronen åt mig
För kan man bara ringa när något trist eller jobbit bloggas om
eller en komentar på andra sider "stör" undrar jag om de jag bloggar om
verkligen berör eller de bara är just ett samtalsämne att gotta sig om.
spec när jag vet att personer som själva inte bloggar eller bloggar
"hemligt" är flitita besökare på min sida läser om mitt liv i min blogg..
vad är de som gör att en del personer får liksom energi när de
går dåligt för andra?

man kan inte finnas för sina vänner även de bra dagarna?



Kommentarer
Postat av: Maddede

Det brukar minsann jag också undra!! Tycker minsann du och jag får träffas mer för vi tänker så lika!!! KRAM

2010-03-24 @ 19:58:09
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Sickan

Det där har jag undrat över många gånger!!!



Vink vink

2010-03-25 @ 09:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0