En aning förvirrad

Ibland kan jag själv få mig att känna mig sådära lagom gamal ibland kommer känslan om att vara stenurgamal
o lite ibland tror jag att jag inte passerat 25..
de är lika jobbigt vilket som kan jag tillägga
men just idag denna trista tordag fick jag min aldelses egna alzhemersvarning
i form av detta:
pratade i går med VBM*Världen bästa Mia*
hon sa klart o tydligt jag är ledig fredag lördag söndag måndag
Gött konstareade jag o vi pratade om att träffas på lördag..
oojaa de tycker jag va en super bra idé då vi inte ses på många evigeheter *känns de som*
och vi pratade om annat med i sann nillanmiaanda
Och idag är de tordag som jag så mycket väl vet..
Tordag alltså
Ändå fattar inte min hjärna att de är tordag utan ringer VBM som svarar jag 
hör att hon är ute o kör
då frågan på var hon är är given.. Kör maten kvittrar denna ljuva stämma
Varpå jag då undrar om hon nu möjligen har slagit huvudet eller startat catring
Men hallå jag jobbar..*mia*
idag du är ju ledig*jag*
Nej i morgon fredag lördag söndag mångad*mia*
ojdå *jag*

så där på en väg mellan hjärsås sibbhult blev jag 89 år o förvirrad...




i eftermiddag när jag återfått minnet ska jag o sonen ha en mammason eftermidag
de har vi just om tordagarna så hur jag kunde missa detta är för mig en lika stor gåta,, men men



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0