En tanke...

Idag går lite extra tankar till mina barn..
idag är de ytterliggare en tuff dag för mina hjärtegull
De ska gravsätta sin farmor
För många är en farmor någon i släkten så där En gumma som bakar kanelbullar
o som man som barnbarn besöker en o annan gång

Mina barns farmor va inte sån De hade en nära kontakt med henne
o sin farfar med för den delen
men farmor har alltid varit hemma
o hon har  funnits där för dem
de har perioder bott där med
de e klart att de saknar sin farmor så mycket
hela farmors sjukdom gick så snabbt med
snabbt när de väl blev illa..
hon kom till sjukhuset på lördagen o på tisdagen fanns hon inte mera..



I morgon är de 3 år sedan jag fick uppleva den tuffaste dagen i mitt liv..
den dagen har jag levt om hundra gånger om de så räcker..
att helt plötsligt stå inför de faktum att min bror min store bror inte längre finns..
att han för alltid är borta
borta borta borta
hur är de möjligt
hur
han va ju nyss fyllda 40
han kan inte ha levt klart!!
Men jo
han är borta
och de är tungt och tomt


ja de är tuffa tider i Neverland...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0