En tur i natten

Lördag o vi är ganska sega i Neverland.
Igår kväll lagom till Lets dance började tyckte sonen
att han hade slem i halsen
han fick molipect för de brukar han få.
Han va trött de såg man o han hade liksom ingen ork
i kroppen.
Han fick o la sig vid 22 tiden o somnade bumms..

jag va md trött efter dagens bestyr sp vid 23 la jag mig oxå
vid 2320 kom sophie hem o jag gick upp för att
prata lite med henne.
o när vi satt där så hörde vi hur lucas andandes ganska så tungt
han har ju inhalationer att ta till när de är så
Så jag tog fram grejorna o sonen fick inhalera
de som va konstigt v att de hjälpte inte något vidare
Vi har kortison tabletter att ta när de verkligen
är nödfall
men detta kändes inte riktigt så
och den kände jag att jag ville inte ge honom en massa mediciner
utan att en läkare tittat o lyssnat på honom..

Pratade med 1177 som tyckte att vi skulle ringa ambulans
inte för att han va så dålig men de är ju så att andningen skojar man inte om
så amulansen kom till neverland
de lyssnade på honom o han va verkligen trång

vi åkte till CSK
lucas fck inhalera ventolin i ambulansen så när han kom fram till CSK
hade de trånga släppt

så lite medicin med oss hem o lite grejor på den parin vi har här hemma
utbytta så fick vi åka hem igen..
vi va hemma vid 330


idag mår sonen bättre o han uppleever inte att han är trång i andningen..


hoppas att de blir så  nu då..



Kommentarer
Postat av: Maddede

Tur ni fick hem lite bra grejer nu! =)

2010-03-27 @ 22:42:14
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0