jag vill om jag har barnvakt

.. Miis... och de har jag..



då va denna dagen slut då...
full fart mot helgen..
Imorgon kommer de från HAB och installerar den nya toasitsen som kommer
göra sonen mycket friare vid sina toabesök..
den ska nämligen tvätta och torka baken..

så imorgon kommer sonen att vara hemma hela dagen..
undrar vad vi ska hitta på
när HabLotta varit här..
hoppas på att de är fint väder så kommer vi att kolla hur den nya stolen funkar i skogen



har inte kommit på vad de blir för fredagsmysmat i morgon men om jag känner Lucas rätt *fiffigt va*
blir de Tacos..
han verkligen älskar tacos
Vem gör inte de??


Nu om jag kanske skulle ta o se om jag kunde få lite sova..




Kommentarer
Postat av: Dare to be your self - Madde

Jaaa du kommer väl på ljuspartyt :D

2010-03-14 @ 23:30:47
URL: http://daretobeyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0