Lucas nya stol

Igår fick sonen äntligen sin nya elis han sken i kapp med solen man jag säga
de va så härligt att se..
snabbt går den med så mammans hans får minsann rasta fläsken nu på våra promenade
Lucas va ute o körde hela eftermiddagen i går
o i morse när han klev upp kunde han inte snabbt nog komma ut till sin nya stol..
Gossegubbe..


trista med i går va att han trillade när jag skulle hjälpa honom på toa
usch vad de känns som mamma när man inte hinner med
att fånga honom
tyvärr är de sånt som inte får hända men tyvärr händer..
de andra tråkiga va att på kvällen hade han huvudvärk igen
igår satt de framtill


han somnade gott efter alvedon och dricka
o har sovit ganska om hela natten

idag är de bad för sonen o cliff
härligt
får se om de är så att min huvudvärk försvunnit till kl 15 så kör
jag in o kollar när de badar idag



Kommentarer
Postat av: zara

Tavk Gunilla!! Det ska jag kolla in..

Tror jag såg din söta son i stan igår, kan det ha varit han tro?

vi körde förbi med bilen så jag kunde inte säga hej :(

kram

2010-03-11 @ 09:26:06
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Dare to be your self - Madde

Snygg rullis ;D

2010-03-16 @ 00:49:00
URL: http://daretobeyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0