Onsdagsbus med sonen

idag blev de inte som jag hade tänkt mig*när blir de de*
vaknade med en fruktansvärd huvudvärk..*huuwwa*
sen ringde cliff o han va med sjuk så de blev inget bad för sonen idag.
Hittade igen som kunde följa med För de är så att sonen kan ju inte
byta om hos tjejerna med mig, De fattar jag med De som badar med honom är i 10-12 års åldern
och även då man är handikappad har man rätt till sin intrigitet
O även om jag inte skulle ha något i mit de så får ju inte jag byta om med killarna..
så gubbelubben fick helt enklet hoppa badet
Trist medn vad göra
jag har lovat honom att åka till badet i kristiandtas på påsklovet
För nästa vecka är de inget CSK bad heller:-(
ps en dag hemma med sonen blev de..
han o jag har gjort en deal
om han går ner tre kilo o jag fem så stciker vi utomland till hösten
gissa om vi är taggade..

i morgon åker bushjärtat till sin pappa och är där till på söndag
fyra långa dagar utan honom..
kommer sakna honom så..

veckan som kommer är de som sagt påsklov..
de ska bli skönt med lite ledigt minsann..

nu ska jag laga mat.. idag blir de.........
.......................................................
.........................................................
.....................................................
.....................................
SPAGETTI KÖTTSÅS





Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får du lägga kexchokladen på hyllan så det blir ngt då hihihi

2010-03-31 @ 20:27:17
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0