hej igen

hej igen
ett tag sedan sist
Vad har hänt?
Jo vi är hemma från Lund denna gången
Allt gick som anlig över förväntan o sonen går som alltid sin egen väg
i sin egen takt.
EN härlig resa att få vara med om minsann
i helgen va sonen med stora dottern i Emmaboda Bodde på hotell o hade de så bra
själv va vi hemma o va så där lagom väderbistra
över att inte solen kunde visa sig alls o de kändes mera som höst än vår..
Måndagen va vi på BUS i Lund o träffade spastisitet temat
Bra besked o en plan son känns bra i mammahjärtat
de är alltid känsligt för denna mamman med medicin kan
jag säga men denna gången har jag inte mycket att säga emot
till denna medicin. O att man sedan har bra läkare sjukgymnaster
runt omkring som verkligen ger mig
trugghet o delar med av sitt kunnande
För de är lite så..
O jag känner stort förtroende av de som har med sonen att göra
de är så underbara o verkligen tar de man säger till sig
o jag känner att jag kan ställa mina frågor utan att bli idiotförklarad



Nu är de Tisdag
sonen sover redan
och jag är så hyseriskt trött att minsta lilla grej kommer
att få mig att skratta galet o inte sluta förrän vid 22 tiden :-)


vädret idag har ju varit så underbart att man fick tillbax tron om att de
kanske blir en sommar 2010
hoppas hoppas hoppas
för de kan ju inte bli regn??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0