Jobbig smärtsam vecka

veckan som gått har varit riktigt jobbig.
De började i tisdags med att jag kände mig hängig o orkeslös..
I onsdagsmorse va hela kroppen öm men de kändes sen fram på eftermiddagen som
de va på väg att ge sig
men natten sen va grym.. hostade frös va varm nös
halsen kliade o kroppen va som överkörd. jag kände muskler o leder i kroppen
jag inte trodde fanns..
sov hela dagen o kunde inte mera heller..
fredagen hade nysningarna försvunnit men kliet i halsen va krav så även frossan OCH ovan
på detta en jävla magvärk utan dess like
jag va sängligandes hela fredagen med o kände mig mera död än levande..

idag lördag känner jag mig så här långt lite bättre
trött o magont fortfarande men förkylningen är mycket bättre

kommer att ta de väldigt lugnt idag o håller tummarna på att magen med kan vara snäll


ja detta va ett gnällinlägg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0