Lånerullis

idag ficl vi låna en rullis från HAB
Jag är så nöjd med våran habilitering
de finns där i alla lägen
fixar o de lyssnar de förstår och de verkligfen finns där
Idag skulle vi mäta sonens rörlighet
jag frågade om de fanns någon möjlighet att
Läkaren kunde ta en titt o lucas öra
Jag hade ju i tankarna att när vi va klara där knata bort till
akuten då vi inte fick någon taxi till vårdcentralen innan vi skulle vara
på hab o jag får inte in elstolen i vår bil
o den manuella är ju som sagt på Las Palmas eller något
I alla fall så va de inga problem Läkaren kom efter 25 minuter o kollade
utan protester i lucas öron
han hade ingen inflammation men sår i örongången så hon
skrev ut droppar till honom
så smidigt o vi slapp lllåånnngg väntetid på akuten

sen innan vi åkte till vår semeter så fick vi låna en reseduschstol till lucas
jag sa till lotta att de va kanon att få ha den när man va i väg och att de funkade kanon
o vi fick behålla den om vi skulle i väg mera
o vi har ju tänkt som till sommaren att åka till stockholm
himkla bra att ha den hemma då o slippa tänka på att man ska låna ingen


fick oxå låna rullis tills vår kommer Om den nu kommer hem igen
har inte hört något alls om den idag

de sista jag hörde va att i morgon onsdag går de ett plan från Las Palmas till köpenhamn.
och OM de fanns plats så skulle stolen åka med där
Men den kommer då till köpenhamn och sen hur den kommer till oss de viste de inte
men detta va ju då igår och i dag har jag inte hört ett pip..


ja detta om liite vad som hänt i våra liv


Kommentarer
Postat av: Camilla Ericsdotter

Vilken soppa!! Hoppas verkligen att det ordnar upp sig! Välkomna hem! Ska vi inte ta och ses snart?? ;-) Kram!

2010-11-09 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0