Mat och Ro

vi här i Neverland provar just nu mat från något som heter Mat o Ro
De kommer med en matkasse varje måndag med middagar för fem dagar
lätta recept medföljer så lätta att till och med jag klarar av de
och så här långt är vi nöjda.

så vi får se hur länge vi har detta..


nu till något tristare..
i morse när jag vaknade va jag verkligen häning
hade ont i exakt hela kroppen
Maken fick stanna hemma en stund o hjälpa sonen till skolan
när han sedan körde upptäckte han att de försökt ta sig in i hans firma bil på natten
han ringde hem till mig o frågade om jag hade hört något
o jajg hörde Nema o Aima skälla till i natt vid tre tiden
jag trodde att de skällde p tidnigsbudet o la inte mera energi på de än att
lägga hundarna i korgen o sen knalla vidare o sova en stund till

de hade skuvar väck glödlampan från garaget så att de inte skulle synas så mycket
o sen försökt ta sig in i firma bilen

dock inte med stor framgång

grannen hade med haft påhälning men deras firma bil va tömd..
maskniner för över 30000
 
men när jag sedan vänder på de .. Vad skulle jag gjort om jag upptäckt dem??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0