6 år sedan

idag är de sex år sedan den hemska olyckan drabbade oss men framför allt lucas
allt jag trott på försvann och fick byggas upp igen..
All som fanns bleknade o fick andra nyanser
Livet blev inte desamma De fick en ny vändning o nya vardringar

Jag har lärt mig mycket på denna resan.. jag har lärt känna mig själv på ett vis som jag inte hade gjort
innan
jag har gråtit litevis med tårar
jag har varit vaken 1000 tals nätter
jag har undrat miljoner frågar
jag har letet efter lika många svar..

Dessa åren har varit de tuffaste i mitt liv..
De har varit och är en makalös resa
jag har träffat männsikor jag aldrig skulle träffat på innan
jag har sett andra människoöden
jag har fått varit med om hur mycket som

Även om jag inte önskar NÅGON detta så av detta som blev.. detta som inte
jag kunde styra över, som jag bara fick till mig en höstdag för 6 år sedan..
mitt i detta så har jag fått varit med om fassonerande saker o upplevelser

o






Lilla gubben..
mammas stora stolthet Vår solskenskille..
jag är en stolt mamma
tack för att jag fick bli just din tjatmamma o att
jag får dela din resa här på jorden
älskar dig med allt var hjärtat orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0