oförsvarbart

Igår så stod vi, jag o ass ute o väntade på att sonen skulle
komma hem med skolskjutsen.
Vi skulle vidare till stan för att fixa pass.
Sonen kom med taxin o Ass gick ut på gatan för att möta upp.
Jag stod lite bervid
Jag såg ju att de öppnadee där bak o bad Lucas köra ut.
Ass stod o tittade o observerade att lucas inte va fastspänd
Ass frågade lucas om han inte va fast o chaffisen svarade att nej de va han inte
ass sa att de är ju inte så bra om de krockar.
då svarade chaffisen att de va sån lite "risk" att de skulle krocka på den vägen han körde

jag blev helt tyst o chockad..
Efetr att de lagt sig lite så ringde jag taxibolaget ha körde för o berättade vad som hänt

de lovade att ta detta med chaffisen och att de inte skulle upprepas igen..
och de hoppas jag verkligen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0