opps...

började dagen men att köra till ÅsaStinaFrissa o plockade brynen o färgade fransarna
Jag vet att man kan plocka brynen men jag får de inte bra så jag väljer att anlita folk som
kan detta
o Lite färg på fransarna är trevligt o man känner sig lite piggare o jag tycker de är skönt att
slippa mascara varje dag

Efter de så begav jag mig till Telenor efter som min Ajjfån inte vill funka som den ska
De va lite kö o jag passade på att smita in på hemtex som ligger mittöver
Hittade där ett ursnyggt påslakan som jag bara va tvungen att ha
Har dubbeltäcke så de blev två örngott till o ett nytt underlakan
Men oppps de blev kanske Lite VÄL dyrt *1200*
 

Men snyggt blev de o jag kommer sova som en drottning i natt ;-)


Min Fån är nu inlämnad o vänats inte komma tillbax förrän om tre veckor
Trist att vara utan nu när man liksom vant sig..

Nu kolla Idol o svulla chips...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0