Ruggit

mörkret har sedan ett par timmar lag sig över Neverland.. snart snart har onsdagen övergått till torsdag.. De spelar inte någon stor roll för just nu är de
som att dagarna flyter i hop. De händer liksom inte mycket merän att löven snart trillat av o de blir kallarr o kallare

idag när maken kommit hem så ville han o sonen ut o köra radiostryd båt
jag tyckte kanske att de borde mna göra när de va lite värmare men har man en envis man så har man
Vi bergav oss till sjövik, jag sonen maken o båten..
De va ingen värme kan jag säga
de första sm hände va att jag skulle hjälpa Lucas att dra upp dragkjedjan påp jackan
Drog lite väl för snabbt så skinnen på hakan kom i mellan
skit de gör så ont o jag kände mig så dum..
tröstade honom o sa förlåt de va ju verkligen inte meningen

tårarna torkade jag o i sånna läge är de ok att vara arg på mamma..

båten kom o plurret o den kördes en stund..
de va kyligt att stå där och om jag fått bestämma hade jag hellre suttit
hemma i soffan under filten
men vad för man inte för sin familj,,
stod där o tittade pratade lite med sonen

o plötsligt la båten av
en bra bit från kanten med
jaha vad gör man då?
Jag vet ju att jag har en man som inte badar, i alla fall inte på sommaren,säger han
Men efter som de blev motostopp på båten hade han inte så mycket val..
ut i vada i bara kallingarna..
jag o lucas stod på kanten o skrattade åt detta för de såg sanerligen kul ut..

båten kom med hem o maken har fått tillbax känselen i benen


hade planerat att åka o dans med de blev lite tungt ett tag på efter miggdagen så jag hoppade de
idag,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0