tillbaka,,

just nu här i detta nuet kom bara en stor tomhet o saknad över mig..
tårarna bara kom som en kastvind o mitt hjärta bara vred till
Saknar storebror så..
de finns så mycket som jag verkligen skulle behöva prata med honom om
så många saker som blev osgda..
så många frågor utan svar
så mycket kvar som bara fick ble tomhet
så mycket vi skulle dela som bara blev ensamhet
´
jag är en lillasyster utan storebror en vilsen sådan en förtvivlad sån

de pratas  dagligen om rättvisa
men var är rättvisan i detta?

många tårar många minnen
mycket

de sägs att tiden läker sår men så är icke fallet
de kanske lindras  men lika snabbt slås de upp och man
är tillbax på ruta ett


 
de är jävligt ensamt just nu

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Kan inget annat än ge dig en BAMSE KRAM!!!!

2010-09-18 @ 22:07:30
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0