de va ett tag sedan

de va ett tag sedan jag skrev en blogg men nu kommer de en i alla fall..

Det har varit en jobbig tid.. de är de ofta när de kommer runt födelsedagar på de som inte finns med oss längre
de är tufft att vara utan mamma o kurre o saknaden är ofantlig..

I lördags så bar de av till Häljarp o 30 års kalas..
De va så trevligt

träffade folk som jag inte tröffar på många år.
Linda hon som fyllade år va ju här när vi dansade ut julen
Lindas syster Marie har jag inte träffat på 20 år
o deras mamma har va de längre sedan jag träffade

De va så underbart att träffa dem o de kändes som att jag inte ville sluta krama dem
Marie o jag pratade en del o de kändes som de vi hade mycket att prata om
Inger som deras mamma heter va med hekt underbart att träffa

o visst är de så
en del människor man träffar i livet bara liksom passerar
en del sätter sig i en
o man liksom känner i hjärtat hur mycket man saknat dem när men ser de
så kände jag i lördags
de va som en pusselbit som fattas i mitt livpussel kom på plats igen

jag är stolt över att jag fick äran att bli bjuden på denna fest
o jag är så glad att jag fått kontakt med dessa människor igen


annars så o veckan har jag fått ryggskott eller något liknande
jag har så ont så stundvis kan jag inte resa mig upp ur sängen
får äta starka mediciner

nog om gnällandet

jag ska bädda ner mig igen nu o hoppas att detta onda försvinner lika snabbt som de kom



Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker precis som du att det känns som om borttappade pusselbitar äntligen börjar komma på plats.

Det var fantastiskt att träffa dig och det får bli snart igen.

Kryp nu ner i soffan och bli av med ditt ryggont, så ska jag krypa ner och kurera mina barn. <3

2011-02-04 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0