jag har fällt min sista tår för dig

å jag är starkare än du...

ja och de stör dig..
du lever i en löng o du snokar i mitt liv
du hittar på lönger
jag önskar att du kunde hålla de du säger att du skiter i mig
men i stället lägger du bara mer o mer energi på hur mitt liv är

du är för mig en genomskinlig grå person som jag kan tycka synd om
synd att du inte kan se o känna hur underbart o skönt livet kan vara
hur bra man kan ha de

jag har fällt många tårar på grund av dina påhitt
men jag har bestämt mig nu att jag har fällt den sista tåren
jag ska inte lägga mera av min goda energi på dig o ditt ´beteende längre

jag ska leva o må bra

du kan sitta där bakom din patetiska fasad som bara faller mer o mer o du ser de inte

du tro du är något som du aldrig varit


jag har gjort ,mina fel o jag kan inte göra om o göra rätt
Men jag kan stå för de o leva vidare


så nu ska jag leva mitt liv njuta av de som finns runt om mig ta vara på dagen


Kommentarer
Postat av: Madde

Å herregud gumman vad är de som händer??? :(

Har du tid över för lilla mig i veckan? puss

2011-02-07 @ 00:02:16
URL: http://blogg.mama.nu/madalen/
Postat av: en som vet!!!!!!!!!!

Njut av ditt liv, av hur du fått det o de dina. Vet att du inte haft det lätt, men nu är det dax att denna person inte kan komma åt dig längre.Patetisk är vad det är!!!!! Men du är sååååååå mycket mer än denna. Så sätt huvudet högt så det regnar in i näsan för det är du värd, sen den andra kan vika sig så hundarna kan pussa på den, för mer är den inte värd, kram på dig o de dina..... Ps. Fäll ni INGA TÅRAR,kram vännen älskar dig för den du är!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-07 @ 00:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0