en klämdag

idag är de en sk klämdag o många är lediga jag tänka snart ta bilen o bege mig till staden
o inhandla de sista som behövs till julgransplundringen i morgon
Vi har de som tradiotion att varje år träffas ett par stycken äta gott o sen plundra granen för att sen dansa ut den
I år är de så att om vädret tilllåter kommer min ena kusin o min morbror oxå o jag hoppas att vädret uppför sig
de hade varit så kul om de kom..
de andra gästerna är oxå givetvis mycket välkommna o jag ser fram emot denna träff..

julen här i neverland är nu i de närmaste utsläng, eller undan packad i alla fall
de blir lite tomt o mörkt men de är oxå ganska så skönt att få väck de..

lite förnyelse här hemma är planerad men när jag ska ta tag i det vet jag inte


nu ska jag ta tag i denna klämdag

de är apoteksärende med på listan då lucas va dålig förra veckan o adrenalinet tog då slut
och efter som de är en kylvara tog de sin lilla tid för apoteket att få in de nu i alla dessa helgdagar
men nu så ska de finnas där


hej för nu då




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0