life in plastic its fanastic..

om man va gjord helt i plast o totalt innehållslös
hade man haft mindre beskymmer då?
Titta på Barbie.. hon lever sitt liv i lyx.. har inre fått en skrynkla trotts sitt åldrande
och hon har aldrig varit sjuk..
de blir kanske så när man lever ett yttligt leksaks liv ;-)



I alla fulla fall så hade jag ett llååånnnggtt samtal med min underbara MIISS
i gårkväll och jag behövde de verkligen
Hur jag skulle klarat mig utan denna kvinnan är för mig en gåta
hon är mitt bollplank Min dagbok Min tröst mitt skatt
hon är en del av mig som jag måste ha
hon har en sagolik förmåga att lyssna på mig när jag behöver
de Men hon sitter inte där som ett mähä o bara jaar
utan hon säger vad hon tycker o de är de jag behöver
vi har gått igenom mycket
delar glädje o sorg
o de finns ingen annan jag känner att jag verkligen kan prata o få förståelde för allt som
jag kan med MIIS
älskar dig fjällan... Nu då o sen...





i dag är de tisdag o min ryggfan har fått för sig att den ska göra ont.. meningen med de? Ja de fattar inte jag..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0