en höstig helg


ja då va denna helgen i November över..
De har inte varit så mycket ös i helvetet denna helgen..
I lördag va de gomat o mycket trevligt sällskap.. De kan man leva med..
många skratt som har klingat öven under söndagen...

Nu ligger en ny vecka framför med MASSOR av möte som jag inte har en aning om hur jag ska hinna med.
Tror de skulle behövas en Nillan till i detta liv. men de e bara att göra sitt bästa o försöka hinna med,,

Dagarna är mörka och de känns som dom e oändligt länga fast de blir mörkt snabbt,, de e väl för att de e mörkt så tidigt som de känns som långa kvällar,,
nu sitter jag i soffan under en filt, ljusen är tända o en svag doft av kanel smyger sig runt i huset,
sonen ligger i sin säng och ska snart sova o de tror jag att jag med ska..


pappa
idag är de pappasdag.. hoppas kurre bjöd på en smarig måltid där uppe hos er,,
sakande här är stor o ditt ljus brinner här som ett tecken att du finns i mina tankar..
de e mörkt de e höst och de e ensamt



Kommentarer
Postat av: Sickan

JA fy det är mörkare än i smens r-v!!



Ibland hopar sig allting.........



Jag är säker på att kurre fixade till en festmåltid!



Kram på dig!

2008-11-10 @ 17:01:05
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0