dans kring granen med barnen

dans kring granen med barnen


Hejsan
Idag har jag tagit mig i kragen och varit med på jukmarkan och julskyltning.. Sonen o min kompis lilla tös ser ni här på bilden...dom tyckte de va spännande och som grädde på moset fick dom ju varsin godispåse av tomten.. Så barnen va glada och mamma stelfrusen.. men de va de värt.. vi hade trevligt..
Så nu är första advent indansat.. inte jag för jag tittade på *tur man har en snäll dotter och en super bra kompis* Nu är de kväller och jag fattar inte men jag har inte fått upp värmen än. Ändå kan jag inte påstå att de va superkallt. men som sagt jag vill ju ha 28 grader varm och solsken.. kanske lite för mycket att önska i December men  de e ju önskans tider.

Ny vecka nya tag.. ska försöka köra in till stan i morgon tänkte jag, hoppas jag hr lusten kvar i morgon med. och att de inte är allt för dåligt väder för då blir de bussen.. inte för att jag tycker illa om att åka buss de e bara de att jag ska hålla tidena i huvudet när dom går och så och de e ju som de e med den saken. vi får se hur de blir i morgon. I morgon är en annan dag..typ..

pössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0