kväller

kväller
Då va denna dagen slut, skan snart gå o lägga mig i hoppas på att kunna sova. Just nu är inte sova min starka sida. Av någon anledning.. Hjärnan går liksom på högvara och de e svårt att koppla av. Så om någon vet va off knappen till hjärnan finns mottages denna information mycket välkommet.
Tänker för mycket jag vet,, men hur lätt är de att sluta då? Jag vet att de inte e bra men jag vet inte hur jag ska sluta...


I morgon börjar helgen, "full fart mot helgen" Jag vill att de ska hända något kul i helgen och jag hoppas att de gör de  med med hela mitt hjärta, Efter denna veckan känns de som de behövs..

Nu ska jag se om jag kan nanna.,..

pössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0