natt i nillan sover inte

128082-14


ja tänk om man bara kunde ta o flyga i väg till ett varmt underbart land utan alla dessa måstena
gud så gott de varit....
slippa allt,,

ja här sitter man mitt i natten o kan inte sova.. ska både på möte o dansa i dag sp hur trött kommer jag att vara tro..
man vad ska man göra när de inte går att sova.. är de någon som vet så säg till.. jag lovar jag e villig att prova allt...
En kompis till mi´g va här i kväll och de e ju alltd trevlit att prata lite, visseligen har vi träffats i helgen ,men ändå.. jag har vänner jag kan ringa till 5 gånger på en dag bara för att kolla läget o så.. *sån e jag*
nä om man skulle se om man  kunde få lite sömn i sig,,,

pössa

Kommentarer
Postat av: Åsa

MMMM,det hade varit gott att rymma fältet!!
Ha de gott!
Kramen

2006-11-01 @ 08:15:19
URL: http://solsickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0