Julhandel

128082-31

idag är de Lördag. Har varit i stan o upplevt julhandelen.. tyvärr.. För de va ingen trevlig upplevelse. Hysteriska mnniskor överallt och en massa julmusik i alla affärer.. Inte undra på att man blir slut i huvudet av att vimla i stan.. Jag hittade inte mina julklappar så jag handlade en till mig själv DKNY parfym *ME LIKE IT* o sen hem o fixa mat, Ska erkänna att jag orkade laga mat så de blev hämtemat från Kinan i grannbyn..
Tre av de fyra barnen e hemma. men de e på sina rum nu..


sitter här o tänker på mysgos.. de e underbart att mysa o gosa.. de e berfoende framkallande.. att vara omtyckt gör livet mycket lättare att leva, Jag kan ju inte påstå att mitt liv har varit rosenrött alltid. snarare svartoch grått. Sorgen efter min mamma,pappa och min bror är grym och de går inte bort. De är något som jag måste leva med.. Inte de lättaste men vad gör man. jag vet att vare sig mamma pappa eller min bror skulle vilja att jag deppade ner mig, även om jag e på väg dit ibland.. Men jag vet att de e jag som måste leva mitt liv, de lever sig inte själv.. Dom kommer inte tillbax även om jag sitter här o tårarna rinner.. den bittra saningen.. O även om jag väljer att leva mitt liv kommer jag ALDRIG att glömma mina föräldrar eller min bror.. På något vis har de blivit en trygghet att veta att när min tid här på jorden är slut så kommer jag att träffa som igen. jag kommer inte att vara ensam där i evigheten... Men tills dess så måste jag ta ett djupt andetag och..... *sucka* livet e bitterljuvt..
När man mår så här är de underbart att krypa in i dina armar mysgos.. Bara krama dig, känna din kropp mot min, bara få vara Nillan.. höra dig säga att jag e fin, höra dig säga att du tycker om mig.. att känna att jag Nillan är omtyckt.. de e så underbart... de ger mig styrka att orka ta mig igenom alla sömnlösa nätter då jag brottas med sorgen,tomheten o maktlösheten...när mina kinder är blöta av tårar, torkar du bort dom.. När mitt hjärta blöder, plåstar du om de.. Tack för att du finns i mitt liv love... ska vårda kärleken....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0