Lite uppdatering

Hallååjj...
de va ett tag sedan jag skrev här. De har varit en tuff vecka. Först började helgen med magont. sen övergick de till att få ont i hela kroppen..kände leder och muskler som jag inte trodde jag hade.. I måndags började jag på akuten i Hässleholm. O redan tycker jag att jag trivs som bara den. De e jätte trevliga jobbarkompisar som på alla vis "tagit" hand om mig,, Vist är man seg i kolan efter att ha varit i gång så men de e oxå en skön känsla..I går onsdag va de dans på schemat, ny kurs, quickfox och bugg är meningen att jag ska lära mig nu.. bugg har jag dansat nu i två omgångar men inte qickfox men de va kul..Idag har jag varit hos frissan.. de blev lite färg o slinger.. färgade underhåret o la två olika färger i överhåret, o en klippning inte så mycket efter som de inte va så länge sedan jag klippte de. men jag hade anagligen ringt om två veckor o viljat klippa mig så de va lika bra att göra de och jag trivs..

sen har de varit i stan med sonen o sen tvävdeckade jag här hemma ett tag...

nu är de kväll och jag ska inte bli uppe länge...

ska frossa lite popcorn o bara vara

pössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0