En sömning måndag

"Amor vincit omnia"


En trött och seg måndag som dessutom är grå upplever jag idag.
Sitter här med en koppn teh och funderar över mitt liv.
De finns så mycket JAG skulle vilja göra med de. Så många förändringar Jag skulle vilja göra Men där jag inte har
någon chans till de, Många pratar om att "nästa år ska jag starta ett nytt liv med,....." ja om jag bara
kunde..
Om jag bara kunde säga så och sen kunnde göra något med.
Men de som är dystert i mitt liv kan jag inte ändra på. Även om jag vill..
Jag vill ha en hälsa som inte tryter.. jag vill ha ork..
Inte för att jag tror att de kommer att dimpa ner 2009 men ändå..

Varje år så här i slutet sitter man ändå och funderar på året som gått ändå.
De bra som har hänt men oxå de trista..
Livet är hårt tufft och skonningslöst

The Last Monday this Year ska Nillan till stan och införskaffa de som behövs inför Lund vistelsen..
så nu tar jag o kör dit.. tur att stora tjejen är hemma så att man får lite sällskap and som help..

så Tuutt HERE WE GO...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0