True Love Will Never fade

hjärta


I denna dysterhet som råder i mitt liv måste jag ändå tillåta mig some happines...I mitt hjärta bor de mycket sorg, men de bor oxå en otrolig stor kärlek till en spec person som har fått mig att tro på livet. Som ser mig för den jag e och inte för den jag borde vara. Som tycker jag e fin och att jag räcker till just som jag e. Att få ´känna så här trotts denna svarta massa om geggat sig fast i mitt liv är en underbar känsla.. Jag uppskattar detta verkligen och jag ska göra allt jag kan för att få denna underbara varelse att känna samma uppskattning och trygghet..
När jag sitter här, sömnlös om nätterna finner jag trösten i att snart hörs vi av igen.. snart snart..
Vi kan prata i timmar om allt,, de finns inget som jag känner att jag måste vara tyst om eller att jag måste vara någon annan.. jag kan vara Nillan alltid och de e så skönt..
Ibland behövs inga ord. förståelsen finns där ändå
Tack du underbara du e värd din vikt i guld...

love to you now and forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0