sommarbloggen som aldrig blev av

ja denna sommaren har de inte varit mycket bloggande..
Bloggtrorka kallas de väl..
Vet inte men jag tycker inte jag har så mycket att tillföra cybern just nu..
De mesta knallar på som vanligt.
Måendet är inte bättre men jag vet inte om jag kan säga att de är sämre heller.
Sömnen är totalt borta vissa nätter
de som inte varit i sommar är dessa strider med FK o kommun Men de kommer väl igång nu
så de blir att ta ett djut andetag, spotta sig i nävarna och ge järnet För sonens o min skull..
*suck* *HHUUVVA*

Om jag nu på något vis ska summera denna sommaren, för de är nog så att den verkar minsann försvunnit..
så har de varit en del goa dagar med sol bad o mycket skratt..
de har oxå varit tuffa tider med minnen som slår en som en käftsmäll för att sedan lämna en i en tankefnurra.
livet är inte de enklaste jag varit med om så att säga..

Idag har sonen börjar på fritids.. han tyckte nog att de va skönt och att de skulle bli spännande. han börjar ju andra klass och är stora gossen på riktigt nu,,
Han har fått en stor cykel i sommar Han har blivit mera självständig med sina toa besök.. tex att han kör in på
toan o reser sig själv mot toa stolen. De måste vara skönt att slippa någon som sliter o drar i honom
han går mer o mer med sin rollater.
han vill vara mer sjäv.. fixa greja med sina saker
han sovet bätter o är mindre orolig..

Han har haft en go sommar med sina systrar och deras pojkvänner som verkligen tar sig an honom
och de är så kul att se..
de blir lite mera grabbit och inte så mammasonit..

min lilla knodd är snart stora karln..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig flicka! ;-)

2009-08-17 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0