ont

kan inte sova jag har så ont..
min fistel spökar och har gjort så ett tag nu men i natt är den aldelse makalös
de gör skitont..
Har stak medicin att ta "morfin" man blir så trött av de
Jag tar dom när de inte finns något annat som hjälper och så är de nu..
jag blir galen på detta..
Nyår och allt.. får ta och skåla in de nya året med barnens alkohofria cider om jag har så här ont när jag vaknar med
sen på måndag är de rötgen och efter de operation
och NU vill jag bli kvitt den dära elakheten en gång för alla...


Gud va jobbit att ha de så här



jag är osoial jag vet



Kommentarer
Postat av: Marie

Usch, vad jobbigt det låter. Men jag sänder dig lite styrkekramar och önskar dig all lycka och glädje 2010. Det blev inga nyårslöften för mig men däremot en nyårsönskan om ett friskt och lyckligt år. Kram.

2010-01-01 @ 12:12:27
URL: http://galleriorjagarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0