gnällig??..

Idag är den en sådan dag som jag bara skulle vilja sova mig igenom,
Jag är trött som bara den Helt slut i huvudet och mina tankar på hur mina tjejer har de
tar på mig som bara den..
och de finns inte så mycket jag kan göra. Finnas här lyssna och förstå.

saknaden efter mamma pappa o min bror är med så tung,
Jag bara önksar att jag kunde åkt "hem" o varit en dotter som mamma
pysslade om o gav goda råd till.. Eller få vara med min bror, känna hans stöd i detta
och inte som nu allt som oftast känner jag mig ensam.
Jag har vänner som jag kan prata med och som jag e stolt över att ha som finns och
som lyssnar
Utan dom hade jag inte varit här jag är.
Och jag vet att folk runt omkring vet att krysset är som han är
och de är en liten tröst att veta.

Men jag mår inte alls bra nu

Kommentarer
Postat av: Sickan

Behöver du prata så har du min mailadress..........



Bamsekramen på dig!

2009-06-16 @ 17:59:21
Postat av: Lolla

Kraam på dig vännen.

2009-06-16 @ 20:53:26
Postat av: Lena

Du vet var vi finns, han sitter väl här o läser o har jag rätt så gottar han sig eftersom nu har han lyckats.

Han är väl irriterad eftersom du fått det bra, inte mycket han kan göra utom att straffa genom barnen, det dummaste han kan göra barnen är stora nog att förstå, ring om du vill eller så hör jag av mig 1000

kramar till dig syster, kan ringa när du vill

2009-06-17 @ 00:43:12
Postat av: Lena

glömde säga, inte konstigt att du inte kan hålla tyst längre kramen

2009-06-17 @ 00:44:34
Postat av: Sickan



Mailade över mitt "nummer" som du bad om!

Kramen!!

2009-06-19 @ 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0