lite av vad som hänt



jag har varit lite så down.
Jag bloggar för att skriva av mig lite de som känns tungt, bra ledsamt tufft Kul ja lite som jag känner
jag försöker att inte utelämna någon av mina barn utan att dom vet om de
När de gäller "krysset" så tycker jag att jag kan skriva precis vad jag känner och tycker om de han gör
han tar ingen hänsyn till mig så varför ska jag göra de mot honom.
Jag har gjort de så länge barnen va mindre för jag ville inte att dom skulle
känna att dom skulle välja mellan mamma o pappa. Barn har lika rätt till sina föräldrar. Sen att vi inte kunde leva tillsammans som vi tänkt de e en sak mellan mig o honom. Men efter åren som gått o Krysses fortsatt sin smutskastning på mig som jag bara tagit och tagit så känner jag att om jag skriver här om hur de varit så är de lidrit mot vad han gjort de
Och du som nu stödre dig på de LÄS INTE MIN BLOGG DÅ


Sen till en annan sak om reta mig.. jag vet att jag skriver mycket fel.. man jag kan stava.. de e bara de att
när jag bloggar eller skriver på data överlag så har jag en förmåga att de ska gå så snabbt och då snubblar de lite i bokstäverna
och än där
STÖR DE DIG SÅ LÄS INTE MIN BLOGG DÅ

JA nu till något trevligare
minsta dotterns komfades i Lördags..Hon sjöng solo i kyrkan Hallelulija på svenka.. den är ju så fin..
ska se om jag kan klura ut hur man lägger in film här så ska ni få se..
jag är en mycket stolt mamma som hade tårar i ögonen De va så vackert.
och många har kommit o sagt att hon sjöng så fint....


Idag är de inte så fint väder så jag funderar på att dra till IKEA
eller kanske inte
har en massa måste att göra som jag borde ta tag i...
så bye for now

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tar max 2min att läsa igenom och rätta texten. Skulle du kunna offra den tiden så kan man fortsätta läsa din blogg?

2009-06-03 @ 18:38:44
Postat av: Anonym

Skit i att läsa här om du tycker det är så jobbigt. Tycker du texten blir för komplicerad så läsa nått annat. Hon skriver inte för dig!



Kraam på dig N.

2009-06-03 @ 19:05:42
Postat av: EN KOMPIS

TYCKER ATT PERSONEN SOM GNÄLLER PÅ STAVNING KAN SKAFFA SIG ETT LIV SÅ ATT DEN SLIPPER SITTA HÄR O IRRITERA SIG, DU SOM GNÄLLER PÅ STAVNING KOLLA HUR DU SKRIVER 2 MIN DET SKA VARA MELLANSLAG ELLER FINNS DET ETT ORD SOM HETER 2MIN IHOP. KOLLA SÅ LÄTT DET VAR ATT NÅGON HACKADE PÅ DIG, KANSKE DU SKA SKRIVA RÄTT SÅ MAN KAN FORTSÄTTA LÄSA DINA INLÄGG. SNACKA OM PATETISK... SEN FINNS DET FAKTISKT FOLK SOM HAR STAVPROBLEM ÄVEN OM DET INTE GÄLLER DENNA PERSONEN I FRÅGA, ÄR VÄL FÖR NYFIKEN PÅ DITT LIV... KRAM PÅ DIG

2009-06-03 @ 21:51:12
Postat av: Anonym

Sen kan man ju alltid skriva med STORA BOKSTÄVER. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 09:48:54
Postat av: Ulrica

Folk ska inte lägga sig i så mycket. Jag är sååå säker på att personen i fråga inte heller skriver helt rätt alla gånger. Hur lätt är det inte att råka trycka på tagnenten bredvid den som det egentligen var meningen att man skulle trycka på.

SKAFFA ETT EGET LIV ISTÄLLET!!!



Hoppas att du har en riktigt bra dag min älskade moster :)

Själv sitter jag o letar jobb...Omöjligt ju!!!



Pussar o kramar i massor.

2009-06-04 @ 15:22:50
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Sickan

På detta inlägget behövs hörselskydd!! Gud vad folk skriker här inne :)



Ser att "stavningspolisen" varit här oxå. Gör likadant som jag tipsade om i inlägget nedan.



Folk är så jävla dumma att dom tror att dom kan skriva vad som helst när dom sitter bakom skärmen.



Men det är skit lätt att ringa in folks IP nummer och placera det geografikst, ops nu snubblade jag visst lite bland bokstäverna.



Men det upplyser nog nån om :P



Ciaooo!

2009-06-04 @ 15:49:01
Postat av: Anonym

STORA BOKSTÄVER HAR INTE MED RÄTTSTAVNING ATT GÖRA, ETT SÄTT ATT VISA VAD MAN VILL HA SAGT. LÅT PERSONEN STAVA SOM HON VILL, ARBETA SOM LÄRARE SÅ FÅR DU VÄL ANVÄNDNING AV DIN KUNSKAP, HÅLLER MED SICKAN KOLLA IP NR, OM DET ÄR NGN. I DIN OMGIVNING SÅ KANSKE VEDERBÖRANDE HAR AVSLÖJAT SIG SJÄLV....

MÅNGA STÄLLEN MAN SKRIVER HÄR PÅ NÄTET VISAR VEM DET ÄR. KANSKE VEDERBÖRANDE SKRIVIT NÅGON ANNANSTANS TILL DIG, OM INTE DET ÄR NGN. DU KÄNNER

SÅ KAN JU VEDERBÖRANDE HÄNGA UPP SIG NÅGON ANNANSTANS, MÖJLITGTVIS PÅ NÄRMASTE KROK. PERSONEN VERKAAR JU VARA HÄR REGELBUNDET.. SÅ TA DET SOM SÅ DU ÄR VÄL INTRESSANT. KUL JU ELLER HUR KRAMISAR PÅ DIG DU VET VEM...

2009-06-05 @ 03:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0