Fryser o äter pepparkaka



Idag är de igen bra dag. känner att jag måste gnälla av mig lite..
jag mår fan inget bra! Fryser o vill orkar bara att sova Men de kan man ju inte göra hela dagarna
även om de hade varit gott och förmodlingen de ända rätta när man mår så här..
Men jag tvingade upp mig och käkar nu pepparkaka som tröst Gott va??

Hunden ligger här sidan om och snarkar.. hon kan hon.. sofa precis som hon vill När hon vill och
var hon vill. Godis på att vara hund idag..

snart kommer sonen hem från skolan och då blir de middagsbestyr att så i och läxläsning
i morgon på morgonen ska vi till OTAB o hämta hans ståskal ÄNTLIGEN!
Sen vet i sjuttsingen vad som händer mera i veckan..
hoppas på lite fint väder så  man kunde varit ute men de går ju
knappt när de blåser så här eller när man fryser som jag redan inne hur ska de
då gå om jag skulle vara ute.. skulle ju huttra ihjäl mig..
nej nej..
stannar inne tänder lite ljus o bara finns o käkar pepparkaka...-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggar oftare.

2009-11-07 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0