måndag

Ja då har ytterliggare en helg passarat. Denna helgen har i alla fall erbjudit relativit fint väder.
Förra veckan va en tuff vecka. från ondags natt har både jag och sonen varit sjuka. Feber o allmänt hängiga..
Sonen är i skolan idag men han har hosta än Men jag kände att han inte kunde vara hemma mera. och sen har han mest hosta på natten..
mm Så har livet levt i denna swenssonfamilj..
De har inte hänt så mycket så...
veckans som kommer så är de möte idag med sonen skola..
i mogon ska vi prova nya rullis till honom
onsdag ska jag bygga mina naglar, fick de i födelsedags present och har inte blivit färdig att fixa de men nu så
sen på fredag är de frissan.. klipp och färg ska de blir.- vet dok inte vilken färg de blir de får jag se vad jag känner på fredag :-) kanske mörk igen.. tror jag vill vara ljus på sommaren o lite mörkare på vintren
eller så blir de ljust ingen.. vi får se som sagt...
Nä om jag skulle ta tag i lite måndagsbestyr.

pössa

Kommentarer
Postat av: madde

Du tänker precis som jag, att man vill va mörk på vintern och ljus på sommaren =) blir nog bra!kram

2009-09-22 @ 00:49:00
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0