tidigt en lördag

ja tidigt o tidigt men dock lördag.. hela familjen sover de är bara jag som
är vaken. har varit o släppt ut hundrana och gett dom mat, satt ute i den underbara vädret o åt lite frukost.
Kom då på att jag väldigt gärna skulle vilja till IKEA idag.. Men hur lägger jag fram de snyggt så att mannen följer med,
O dirket slog de mig Vad är de med män och IKEA V arför trvis inte man i den affären?
IEKA o Ullared De liksom slår bakut när man bara nämner de orden..
jag fattar de inte
Men nu klurar jag på ett sätt att snyggt lägga fram mitt behov av en IKEAtripp just idag..


får se hur de går..



till något annat
sonens assis..
Har nu klurat ut ett schema som vi ska börja med..
de känns bra o jag hoppas att de kommer att funka..
de som inte jag löst riktigt är dubbelgången i badet
Lucas badar varje onsdag och de hade jag ju tänkt att han skulle fortsätta med
men de handla ju bara om 4 timmar i veckan o att hitta någon som kan ta de är inte så lätt
de finns ju ingen som kan/vill jobba 4 timmar i veckan
så de får jag klura vidare på..
På tisdag kommer vår personliga kontakt från assibolaget
ska bli spännande minsann
de är verkligen i gång nu o jag tror att detta kommer bli kanon..



Nä ut o njuta av vädret o sen förhandla fram en IKEA tripp

Kommentarer
Postat av: Maddde

Jimmie ska ju vara hemma ett taga till han jobbar ju med Mathilda.. och han skulle kanske kunna ta badet..

2010-08-21 @ 22:59:21
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: gunilla sauer

åh de hade ju varit kanon.. jag hör av mig :-)

2010-08-22 @ 14:22:16
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0