Den 18 dagen 2010

Då va de måndag igen pch de känns bakse med smo tiden springer maraton med mig..
fattar inte hur de kan gå så fort Men de är ju så..
Helgen försvann bara så där..

har inte gjort så himla mycket denna helgen med de är skönt de med.. att bara vara
I går var de totalt slappedag här..
jag fixade med de mesta akuta måstena som tvätt o så
sen tog jag o hunden en promenad
Jag har då en meshund, för hon blev livrädd för ett tält som stod längs vägen. Hon glömde dock de lilla detaljen
att jag höllt i slutet av kopplet så där for jag som en banan ner i diket.
och när jag ändp låg där så tänkte jag Om jag nu brötit mig så kommer jag att få ligga här länge
för de är ingen där hemma som vet var jag gått ju..
Men jag bröt mig inte o kunde traska hemmåt Men hunden får inte följa med ut förrän hon genomgått en miljöträning:-)

idag har de inte hänt så mycket merrän att de har snöat och jag tycker att de räcker med snö nu..
hade tänkt att ta mig till stan idag men de sket sig i detta vädet
får ta de en annan dag i veckan
nu är de tvdax


ses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lite miljöträning behövs nog där hihihi.. Min hund behöver självdisiplin precis som sin matte haha!

2010-01-19 @ 01:33:36
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: linda och Jacob

Hej hej!

Va kul att du bloggar, hade jag ingen aning om =)

Ja tänk va lite vatten kan göra haha men nu är det färdigt grävt här hemma och hållet är borta =)

Allt bra med dig?

Kram Linda

2010-01-20 @ 13:12:33
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0