betydelsefullt..

Ofta.. allt för ofta får man uppleva folk, människor och tyvätt ofta vuxna sånna som
ställer sig o bara glor när man kommer med lucas
Man känner deras blickar när man står i en kö
o jag ser på lucas att han inte tycker de är så kul att stå till allmän beskådning..
Barn är en sak o ofta så vågade de fråga "vad har han gjort" eller "vad är de " o pekar på rullisen
och de tar jag.. jag svarar om inte lucas själv redan gjort de.. Han är dukigt på de.. att själv välja vad han vill
och inte vill berätta.

Detta problemet med Gloende vuxna Kommer dessvärre lucas att drabbas av många gånger till..

I fredags va han o ass i stan för att shoppa lite, jag va inte med efter som jag va sjuk..
så de va en tur på stan själva
Lucas uppskattar mer o mer sånna tillfälle där mamma inte är med
När han kom hem på kvällen hade han köpte med sig hemmakvällsgodis åt oss alla..
O vi satt vi bordet o käkade lite mat (jag hängde mest med dock)
då berättade lucas att han o ass hade varit o käkat i stan med
o atthan där träffat Zarah..Vilken Zarah tänkte jag.. o såg väl allmänt frågande ut..
Sareksarah..sa han..
jaha så jag gjorde du de,,
ja sa han glatt Hon kom fram o sa Hej.. Men jag kände inte ingen henne först för hon hade bytt frisyr..
Men hon pratade med mig.
Han va glad över detta o tycket att de va roligt att hon känt igen honom o hälsade,,
o jag som mamma blev så tacksam så tacksam..

Kommentarer
Postat av: Madde, gift 3barns mamma-Mirakel Mathilda

Det är fruktasnvärt när dem står så o glor!!!! Såkallat vuxna människor usch! Du får gärna låna min replik: Ta ett foto så varar det längre ;)

puss på er

2010-11-21 @ 19:21:23
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0