Kaminen är på plats

Idag ÄNTLIGEN kom kaminen på plats. Dock kommer inte sotaren och besiktigar den förrän nästa måndag
sen ska de bli varmt i Neverland.

Idag kom Nya matkassen
Vi har sedan två veckor tillbax beställt mat från något som heter Mat och Ro
varje måndag kommer mat hem till dörren för fem dagar
så här långt är vi nöjda de är god mat enkla o recept som är lätta att följda
Idag va de nudelsoppa som va jätte god
I morgon är de fisk o just fisk är något vi är dåliga på att ha här..
Spännande

Lucas har bjudit sina assistenter på julbord i december De ska På yllan o lyssna på Bra vibrationer
Äta gott o förhoppningsvis ha jätte trevligt
Lucas pappa ska oxå med.. Jag hoppas att de får en helt underbar kväll..

Fy tusen va tiden rusar iväg
snart första advent och där med snart jul..
Har inte så mycket lust att fiffa jul men de kommer kanske

Nu ska jag lägga mig i kolla lite på tv

vet inte vad jag ska kolla på för de är inte allt för ofta de finns något att glo på men
om inget annat så somnar jag väl..


Kommentarer
Postat av: M

Hur blev maten? Kom med recession!

2010-11-17 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0