En assistenfri kväll..


Igårkväll va de bara jag och sonen hemma..
jag passa på att mysa till tusen med honom..
Han har blivit så stor.. lilla gubben börjar blir stora karlen..
han ska minsann köpa luktegott på planet :-)

Sen gåtränade vi i pyjamasen
jätte duktigt är han.. o kämpar på som attans..


Tänk lilla gubben för sex år sedan kunde du inte röra dig alls..


o sen mys i sängen med Lilla hunden mamman godis o tv..

sonen har tv på sitt rum o vill sitta där när vi mös..

en underbar kväll o jag pussade på honom massor.. luktade på honom kramade på honom
o bara njöt av att ha honom helt för mig själv..



Kommentarer
Postat av: emma

Lille bror är bäst, saknar han massor

2010-10-22 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0