19 år sedan...

Idag för 19 år sedan blev mamma en vacker ängel
ödesroni eller inte men hon har nu fått träffa Jack igen.

denna tiden på  året är tuff
som att man inte ska få njuta av våren fullt ut utan att de ska
vara en ledsamt o tårar

Hade en lång stunds samtal med lillebror idag
fick en stark känsla över att jag är stolt över att just jag fick bli hans syster
jag är dålig på att berätta för omgvningen vad de betyder för mig o jag kommer att bli
bättre


Mamma
saknar dig...
de fattas bitar i mitt livspyssel


Kommentarer
Postat av: Tezz

BAMSEKRAMAR <3<3<3

2011-04-15 @ 22:54:07
Postat av: Marie

Så klart att det är tungt så här års och ännu tyngre blev det det här året.



Ens mamma är alltid ens mamma och hon behöver man i hela livet.

Men försök att hitta positiva bitar i eländet. Tänk att det är Faster som varje år gör oss påminda om allt det vackra, ljuset som kommer tillbaka, knoppar som brister, det stigande värmen, solen och barfotabarnen som springer över gräset. Tänk att det är hon som skapar detta till oss för att livet ska vara värt att leva även i svåra stunder.



Stor kram till dig! <3

2011-04-16 @ 08:32:29
Postat av: Gunilla Sauer

Åh vad fint... tack

jag vet att mamma älskade våren o sommaren..så de är nog hon som fixar fram denna extra värme..sköt om dig

2011-04-16 @ 09:14:04
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0