sömnlöst

vill sova vill komma till ro vill inte vara vaken..
tänker funderar för mycket i min ensamhet..
pratade nyss en stund med mina yngsta dotter sophie
hon bor hos mig nästan alltid o de är trevligt när hon kommer
o pratar med min mamma lite om vad som händer o sker i hennes liv..

nu sover hon o hennes pojkvän.

ja hela huset sover utom jag då..


kan berätta att min One Pice kom ni i veckan
kanske lite i de varmaste laget men den är supre go att ta på sig om
kvällen när man vill sitta ute o så..

sonen har fått tre par nya highwather shorta linne o t-shirt
tänkte leta upp lite mera skortor till honom efter som jag tror att de
är sköntatt ha på sig när man sitter....


jag drar mig för att leta begravningskläder....
jag vill ju inte vara med om detta...
känner mig som en tjurig 3 åring som inte vill något..
men så är de nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0