Tvärakast i livet..

ja de blev väl så att man har vart lite för glad nu.. de har vart lite för mycket som gått bra
å detta undernara världe ovan på detta o jag trodde att This is it...

men ett samtal i eftermddags fick jag ett samtal av lillebror
Vår pappa ligger på ITVA i Ystad
vi va då på EKO o jag lämnade de jag plockat ner  vagnen till maken o satte mig i bilen
ringde sjukhuset o fick de reda på att de inte alls är bra med honom

lillebror skulle åka dit. vi ordnade så att Lucas kunde vara hos sin pappa

sen körde vi ner..

på vägen ringde lillebroroch sa att  pappa nu hade fått flytta till IVA
han syresatte sig jätte dåligt så de fíck lägga honom i C-PAP
De tycke han inte om o stressar upp sig..

andnindfrekvens är 50-55
puls 170-190
bltr 111/71
spo2 77-85

övan på detta har han hjärtsvkt förmarksflimer
plus att han drabbas av stor lugninflamation
De jobbgaste är att han har de så jobbgt
när jag sitter vi sängen finns de inget jag kan göra
mer än att bara sitta ´där...

de är skit jobbgt att se en person om man strå så nära ha så jobbgt..

o jag kännder att jag svker honom varje gån g jag va tvungen att gå ut


tårarna rimmer hoppas får sova  natt





kommer nte tro på de goda livet..
ska va här nere o kravla o bara finna mig i de..


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch, stackars er. Ibland undrar man vad man gjort för att förtjäna all den sorg som finns i världen. Kan man inte bara få vara lycklig?

Sänder en tanke till stackars Jack och en STOR kram till dig, (du kan ju dela den med brorsan...).

2011-04-11 @ 19:02:47
Postat av: Tezz

BAMSEKRAMAR till dig <3

2011-04-12 @ 15:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0